Aankondiging

Kapelaan George Dölle gaat ons parochiecluster verlaten, hij heeft een nieuwe benoeming gekregen als pastoor van Hulsberg. Deze benoeming gaat in op 1 februari 2020.
Hij neemt afscheid op zondag 26 januari tijdens de Mis van 10.00 uur in de H.Michaelkerk te Herten, waarna er een receptie zal zijn in zaal De Schuur te Herten.
Zijn installatie zal zijn op zondag 8 maart om 15.00 uur in de kerk van de H.Clemens in Hulsberg.

Wij zijn kapelaan Dölle dankbaar voor zijn inzet de afgelopen 8 jaar in onze cluster. Wij zullen hem missen maar zijn ook verheugd voor hem dat hij nu als pastoor mag gaan werken.
Wij wensen hem heel veel sterkte toe bij het afscheid, de verhuizing en zijn nieuwe taak in Hulsberg. Daarvoor vragen wij uw gebed.