Sint-Christoffelkathedraal

Zondag 28 juli 2024 om 11.30 uur

• Tot Eerherstel van het Heilig Hart van Jezus.
  • Voor onze parochie, medeparochianen en ons bisdom.
Mededelingen
  • Na afloop gelegenheid elkaar te ontmoeten achter in de kerk met koffie/thee.
  • Onze acoliet Jean gaat binnenkort voor een evangelisatieproject naar Burundi. Hiervoor is hij op zoek naar kleine kruisbeelden, rozenkransen en andere devotionalia om aldaar uit te delen. Als u devotionalia over heeft kunt u deze vóór 4 augustus afgeven in de sacristie of bij het parochiekantoor (Abdijhof 1) tijdens de reguliere openingstijden.

O.-L.-V.-Munsterkerk

Zondag 28 juli 2024 om 10.00 uur

• Jaardienst voor zaliger Pierre en Betsy Coenemans-Overman.
  • Tot Eerherstel van het Heilig Hart van Jezus.
  • Voor overleden mevrouw Thea Hoogeland.
  • Voor het geestelijk welzijn van onze parochie, medeparochianen en ons bisdom.

Maandag 29 juli 2024 om 09.00 uur

• Ter ere van de H. Geest uit dankbaarheid.

Dinsdag 30 juli 2024 om 09.00 uur

• Voor een bijzondere intentie.

Woensdag 31 juli 2024 om 09.00 uur

• Voor de wereldvrede.

Donderdag 1 augustus 2024 om 09.00 uur

• Voor de zieken in ons Bisdom.

Vrijdag 2 augustus 2024 om 09.00 uur

• Uit dankbaarheid.
Mededelingen
  • Vrijdag 2 augustus is de 1e vrijdag van de maand - 9.00 uur gezongen H. Mis in de Munsterkerk.
  • Iedere zondag om 16.00 uur St. Christoffelkathedraal-gezongen vespers in het hoogkoor.
  • Tot zondag 1 september is in de kathedraal de expositie 'Nooit Bevrijd! Sinti in Roermond en Limburg' dagelijks te bezichtigen tussen 14 en 17 uur.
  • Vanavond in de kathedraal: om 20.00 uur Herdenkingsconcert sterfdag Johann Sebastian Bach, door Jean-Pierre Steijvers, titulair organist van de St. Christoffel Kathedraal. Entree €10,-.

H. Michaëlkerk Herten

Zondag 28 juli 2024 om 10.00 uur

• Voor het geestelijk welzijn van onze parochiegemeenschap.

Zorgcentrum Herte

Zaterdag 27 juli 2024 om 16.30 uur

• Eucharistieviering – alleen voor bewoners.