U kunt de misintenties hier bestellen of opgeven bij onderstaande parochie bureaus:

Klik op de betreffende onderstaande foto om uw misintentie te bestellen voor in de week of op een zon/feestdag. U kunt misintenties vooraf aanvragen. Wilt u een misintentie voor meerdere jaren laten vastleggen, neem dan contact op met uw parochiebureau.

Parochiebureau Christoffelparochie en H. Geestparochie

Abdijhof 1
6041 HG Roermond

Telefoon: 0475 - 334924

Bereikbaar op dinsdag en donderdag van 10.30u - 12.30u

Gedurende de zomerperiode is het parochiekantoor van Roermond zoals gebruikelijk geopend op dinsdag en donderdag van 10.30u tot 12.30u.
Het parochiekantoor is gesloten op donderdag 15 augustus (Hoogfeest van Maria Tenhemelopneming).

Parochiebureau H. Michaëlparochie Herten

Kerkpad 2
6049 BR Herten

Telefoon: 0475 - 33 22 69

Bereikbaar op dinsdag en donderdag van 10.00u - 12.30u

Gedurende de zomermaanden juli en augustus is het parochiesecretariaat van Herten gesloten. In dringende gevallen is het echter altijd mogelijk een email te sturen naar herten@roermondparochiecluster.nl.

Tarieven kerkelijke diensten

Eenvoudige dienst door de week (leesmis) € 15,00
Eucharistieviering op zaterdagavond of zondag € 30,00

Zie voor de overige tarieven: Adviestarieven stipendia