Zeswekendienst Mgr. Harrie Smeets

Aanstaande zondag (18 februari) om 11.30u zal in de Sint-Christoffelkathedraal te Roermond de zeswekendienst worden gehouden voor Mgr. Harrie Smeets.

Schola Sancti Christofori uit Roermond en de schola van Kerkelijk zangkoor St. Cecilia uit Herten verzorgen de Gregoriaanse zang tijdens deze H. Mis. Beide scholae zongen ook tijdens de Pontificale Requiemmis op 6 januari jongstleden. De zeswekendienst in de kathedraal is voor iedereen vrij toegankelijk.

Bij gelegenheid van deze zeswekendienst wordt de Bisschoppelijke Grafkapel op Het Oude Kerkhof nogmaals opengesteld voor publiek. De normaliter niet toegankelijke crypte waar bisschop Smeets werd bijgezet is zondag 18 februari tussen 13.00u en 17.00u te bezoeken.