Meimaand Mariamaand

Net zoals voorgaande jaren wordt er ook dit jaar in de Michaëlkerk volop aandacht aan Maria besteed in de maand mei. Elke dinsdagavond om 19.00 uur (7, 14 en 21 mei) wordt de rozenkrans gebeden in de Mariakapel en op 28 mei vindt er een Marialof plaats in de kerk, eveneens om 19.00 uur. Tijdens dit Lof worden Marialiederen gezongen en wordt de rozenkrans gebeden in diverse talen.

Op de laatste dag van de maand, vrijdag 31 mei, vindt de jaarlijkse fietsbedevaart naar Heppeneert plaats. We vertrekken die dag om 9.00 uur vanuit de kapel van Onze Lieve Vrouw van Rust naar het bedevaartsoord in Heppeneert, om daar om 11.00 uur de Heilige Mis te vieren. Voor het hele programma en meer informatie over deze fietsbedevaart klik hier.