Koffiekopjes, met melk en suiker met op de achtergrond het koffiezetapparaat.

Ontmoeting en verbinding in de Kathedraal

De Christoffelparochie is op 9 juli gestart met een informeel samenzijn na de Eucharistieviering op zondag. Er is een goede voorbereiding aan voorafgegaan, waarbij het kerkbestuur hulp en ondersteuning heeft gekregen van een meedenkende parochiaan. We zijn verheugd dat we in navolging van Herten, ook in de kathedraal na de Mis koffie en thee kunnen schenken voor degenen die daar even tijd voor willen maken. Veel parochianen zitten op dezelfde plaats iedere week in de Mis, en dit is een gelegenheid om elkaar ook eens van de andere kant te leren kennen, even een praatje te maken, waarbij de dienstdoende priester en aanwezige diaken ook aansluiten.

Achter in de kathedraal, richting de Bisschoppenkapel, is hiervoor een plek ingericht.

Elkaar ontmoeten, hernieuwde kennismakingen, nieuwe parochianen leren kennen, omzien naar elkaar; onder het genot van een kopje koffie of thee, elke zondag welkom in de kathedraal.

En uiteraard bent u ook welkom in de Mis. Die begin zoals wellicht bekend is, elke zondag om 11.30 uur.