Samenstellen onderhoudsgroep voor kleine klusjes

In en om de kerken is er altijd wel wat te doen. Een lampje vervangen, iets lijmen, sloten smeren, een kabel wegwerken, gewoon kleine klusjes die met een beetje technisch inzicht en handwerk te doen zijn.

Als kerkbestuur zoeken we steeds meer naar verbinding tussen parochianen.  Het idee is ontstaan om met een groepje mensen regelmatig samen die klusjes ter hand te nemen. Soms lukt het alleen, soms is het handiger met zijn tweeën. Met meerdere mensen is het sowieso gezelliger.

Bent u iemand die het leuk vindt om zijn of haar tijd en kennis af en toe in te zetten voor uw parochiekerk, dan nodigen wij U van harte uit op de volgende data.

Herten- H. Michaëlkerk, maandag 5 september 2022 om 19 uur

Roermond- Munsterkerk, donderdag 15 september 2022 om 19 uur

Roermond-Kathedraal, datum oktober volgt nog…

Namens het kerkbestuur zullen Frans van Dun en Marianne Sanders aanwezig zijn om mee op te starten.

Aanmelden hoeft niet (maar mag wel) en als u als koster, zanger, acoliet of parochiaan en regelmatig bezoeker van de kerken al een werkje of klusje weet, meldt het dan aan Marianne Sanders, per mail naar desandertjes@hetnet.nl