Hoogfeest van Maria Tenhemelopneming

Op maandag 15 augustus is het hoogfeest van Maria Tenhemelopneming. Deze dag zal feestelijke gevierd worden zoals we voor de corona jaren gewend waren om te doen. We vieren deze dag in de O.L.V. Munsterkerk met een uitgebreid programma met onder andere het bidden van de Rozenkrans, het vieren van de plechtige Hoogmis en de gezamenlijke lunch bij het Munstercafé. Er is een speciale ‘Munsterkerklunch’ lunch te bestellen welke voor €12,50 bij het Munstercafé te nuttigen is. Bij de lunch zitten koffie/thee of frisdrank inbegrepen.

Dagprogramma 15 augustus 2022Poster met het programma van 15 augustus en op de foto O.L.V. van Vogelensangh met kroedwès

10.15 uur Rozenkransgebed met de blijde geheimen

11.00 uur Hoogmis  met zegening van de (zelf meegebrachte) “kroedwès”. Hoofdcelebrant plebaan A. de Graaf Woutering met medewerking van het Munsterkerkkoor

12.30 uur Gelegenheid een speciale ‘Munsterkerklunch’ á €12,50 inclusief koffie/thee of frisdrank te gebruiken bij het ‘Munstercafé’

13.30 uur Rozenkransgebed met de geheimen van het licht

14.00 uur Orgelconcert met samenzang

14.30 uur Rozenkransgebed met de glorievolle geheimen

15.00 uur Gezongen Mariavespers.
Aansluitend lof en zegen met het Allerheiligste.