Op vrijdag 19 mei hebben we met een groep parochianen onder leiding van kapelaan Christyraj de jaarlijkse fietsbedevaart gemaakt vanaf de H.Michaelkerk in Herten naar de Onze Lieve Vrouw van Rust in Heppeneert. Het was de eerste fietsbedevaart na corona. De laatste was nog voor corona in 2019.

Om 9:00 was er eerst een kort gebed in de Mariakapel in de kerk in Herten. Daarna zijn we als groep op de fiets vertrokken. Enkele parochianen kwamen met de auto. Om 11:00 was er dan een H. Mis in de Onze Lieve Vrouw van Rust in Heppeneert. Na afloop van de H. Mis konden de mensen lunchen en enkele uur genieten van de rust, het goede weer en de omgeving. Om 15:00 was er Rozenkrans gebed en aanbidding van het allerheiligste in de kerk in Heppeneert.

Na afloop van de bedevaart in Heppeneert zijn we als groep vertokken naar de Kapel van de O.L. Vrouwe onder de Linden in Thorn om daar de dag onder genot van een drankje en een kort gebed gezamenlijk af te sluiten.