Ondanks het grote succes van de Kribjestocht afgelopen jaar, is er dit jaar geen georganiseerde wandeling mogelijk volgens een route. Toch willen we als parochie H. Michaël laten zien dat de boodschap van Kerstmis nog verteld kan worden.
We kunnen net als de herders en de koningen op weg gaan om het kindje Jezus te gaan zoeken.

Dat kan met Uw hulp.

Bent U in de gelegenheid om tijdens de Kerstdagen op 24-25-26 en 27 december een kerstgroep achter het raam of een stal buiten bij uw huis te zetten, dan doet u al mee. Ga dan ook zelf de kerststallen van uw buurtgenoten aan de ramen te bewonderen!

Enkele parochianen hebben een uitgebreide verzameling kerststallen en kerstgroepen die ze tijdens de kerstdagen op enkele locaties willen laten zien aan de wandelaars.
Adressen waar U zeker langs kunt gaan zijn: Kerkpad 2, Offerkamp 18 en Koppelweide 2
Meerdere adressen worden rond de kerstdagen bekend gemaakt in dit bericht. U kunt ook voor uw kind hier een knutselkerststal downloaden.

Ga met ons op pad en (her)vindt het Kerstkind als inspiratiebron in Uw leven.

Werkgroep Kribjestocht
Heilige Michaëlparochie, Herten

• Locaties om bij langs te gaan
  • Burgemeester Korstenstraat 1A