Brandende kaarsjes in de kerk

Viering van Allerheiligen en Allerzielen

Komend weekend wordt in de Kerk het hoogfeest van Allerheiligen gevierd en de gedachtenis van Allerzielen gehouden. De vieringen in onze parochie zijn als volgt.

In onze parochie vieren we het hoogfeest van Allerheiligen op zaterdag 31 oktober om 18.00 uur in de Munsterkerk, op zondag 1 november om 10.00 uur in de kerk van Herten én om 11.30 uur met de bisschop in de kathedraal.

De gedachtenis van Allerzielen vieren we zondag om 10.00 uur in de Munsterkerk. Daar worden de overledenen bij naam herdacht die tussen november 2019 en november 2020 uitgeleide werden gedaan uit een van onze drie kerken. Tevens vieren we Allerzielen op maandag 2 november om 9.00 uur in de Munsterkerk met een gezongen Requiemmis.

Voor alle vieringen geldt dat deelname alleen mogelijk is door opgave vooraf. De vieringen vanuit de Munsterkerk worden live gestreamd.