Op 5 juni maakten we met de parochie cluster Roermond-Herten en de cluster Maasbracht de jaarlijkse bedevaart naar Heppeneert. Zo’n 15 pelgrims gingen met de fiets onder herderlijke leiding van deken Merkx (de enige zonder electrische fiets…). Ongeveer 20 personen maakten gebruik van de auto. Om 11.00u vierden we de Hoogmis. In het parochiehuis ‘De Kaartridder’ werd een lekkere broodmaaltijd geserveerd. Enkelen genoten van eieren met spek in de dorpsherberg. Na het lof van 14.00u gingen we huiswaarts, waarbij de fietsers nog even de Kapel onder de Linden aandeden, sommigen vooral vanwege de traktatie van de deken… Droog, moe maar voldaan bereikten we om 17.00u de Soda in Merum. Een prachtige dag!