Ook weekdagmissen stoppen

Vanwege het besmettingsgevaar is besloten geheel te stoppen met groepsbijeenkomsten in de kerken van onze parochiecluster. Geen vergaderingen, geen koorrepetities. Niets. Dat betekent dat ook de dagelijkse Mis niet meer doorgaat.

De weekdagmis is vanaf dinsdag te volgen op deze website. Als u op de knop ‘Misviering’ drukt, wordt u doorgeleid naar YouTube waar u de Mis kunt volgen. Rond 10.30u staat de Mis die de priesters ‘privé’ hebben gedaan op deze site.
U kunt ook luisteren naar Radio Maria, waar om 9.00 en 19.00u een heilige Mis gevierd wordt. Daarvoor hebt u een computer nodig of een DAB+ radio (te koop vanaf plm. € 30, geen abonnement nodig, geen extra kosten).

Bij uitvaarten wordt er geen viering in de kerk gehouden maar de priester kan met de meest naaste familie naar de begraafplaats of het crematorium gaan voor een korte zegening. Als de crisis voorbij is, kan alsnog een Mis gevierd worden.
Deken Merkx