Actie Kerkbalans 2022 is van start!

Geef vandaag voor de kerk van morgen

De kerk staat letterlijk en figuurlijk midden in het dorp of onze wijk. De parochie is er om samen met u lief en leed te beleven. Bij doopsels, eerste communies of huwelijken staat de kerk open, maar evengoed bij de uitvaart van een dierbare. Vanuit onze parochiefederatie zijn we op veel meer plekken aanwezig om catechese te geven, mensen die het moeilijk hebben een hart onder de riem te steken of om gewoon aanwezig te zijn bij activiteiten als onderdeel van de gemeenschap.

De parochie doet dit al vele jaren en hoopt dit ook nog heel lang vol te kunnen houden, maar daarbij is wel uw steun nodig. Zonder uw financiële bijdrage kan de parochie haar belangrijke rol in de gemeenschap niet blijven vervullen. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans en betaal vandaag uw bijdrage voor de Kerk van morgen.

Roermond: NL63 ABNA 0231 4009 77

Herten: NL29ABNA 0845 4495 16